Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 iunie 2020

Am urcat 7 etaje inaintea liftului





Am urcat 7 etaje inaintea liftului
 

Am terminat facultatea , examenul de diploma si gata . Eram ininer cu drepturi depline . Pe vremea mea nu tu “licenta” si masterat . Aveai luat examenul de doplioma , erai INGINER . Bucurie mare si despartiri emotionante de colegi . Am luat repartitie la IASI , ca doar nu era sa ma duc la Cluj , eu fiind din Botosani . Cine termina facultatea la Iasi si lua repatitie in capitala Moldovei era CINEVA . CORECT . La despartire , un coleg imi spune ca are o prietena in Iasi . Imi da adresa ei .Foarte bine . E bine sa ai cunostinte in oras . Ajung la Iasi si o caut cu inca un coleg din Galati , repartizat si el tot la Nicolina . Fata avea un apartament in cartierul Alexandru cel Bun si lucra la alimentatia publica , pe la laboratoare , de unde mai “CIUGULE” esenta de coniac din car facea acasa lichiorui . Avea si doua fete in gazda . Neam cunoscut cu totii si le mai faceam cate o vizita .La o cafea , la un lichior , la o tacla si timpul trecea dupa amiaza . In acea zi ne-am planificat sa mergem la film . Dupa film ne-am limbat si apoi in Alexandru cel Bun. Se lasase seara . Ajungem la bloc si ce-mi trece mie prin cap si le spun :

-         Fac pariu ca eu urc la apartament pe scari inaintea liftului .

La 7 locuia gazada .

-         daca castig , TU dai o jumatate de esenta si facem un lichior . Daca pierd dau EU jumatate de coniac .

Zis si facut . Toti se prind la pariu .Ii duc la lift .Ei inchid usa si eu o “zbughesc pe scari . Ma tineam de balustrada si saream 4 scari deodata , ca doar facusem atletism , 1500 plat .

Ajung la 7 . Liftul nu ajunsese inca . Il auzeam venind . Gasesc un ziar pe palier ca tot romani eram si atunci , il pun pe ultima treapta si astept . Soseste liftul . Ei coboara . Nu ma vad langa usa . Apartamentul era langa scari .

-         URAAAaaaa , Dorin a pierdut , bem coniac .

-         Ei pe naiba , zic EU . De cand va astept asa ca ben lichior .

-         Oooo….bine ca bem ceva…

-         Da facem si o cafea .

Si uite asa ne-am distrat in seara aia . ATLETISMUL SA TRAIASCA !

(daca colegul meu VALI nu murea va putea confirma povestea .DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA PE VALI )

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu