Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 august 2020

SUFLETUL UNUI ANIMAL DE COMPANIE

SUFLETUL UNUI ANIMAL DE COMPANIE
nu putini cei ce adopta animalute si ii transforma in animale de companie .Animalele de companie sunt animalele domestice pe care omul le întreține și le îngrijește în preajma căminului pentru a comunica și pentru a primi emoții pozitive. De obicei manifestă o atitudine tolerantă față de om. Prin aceasta se deosebesc de animalele de gospodărie, întreținute în mod special pentru munca fizică depusă și bunurile alimentare și materiale furnizate. remarcam  printre acestea caini , pisici ,păsările (de obicei papagali, canari, porumbei), rozătoarele , peștii , reptilele (broaște țestoase terestre, șopârle, șerpi) și unele specii de arahnide. Unele animale de gospodărie pot fi considerate animale de companie. Printre acestea se numără calul, măgarul, și porcul . da , un animalut din acestea iti bucura sufletul . eu am un caz concret . UN ANIMAL DE COMPANIE CREEAZA SI INTARESTE PRIETENIA CELOR DIN JURUL LUI . prin prezenta sa langa cei ce il  ingrijesc atrage si simpatia celor ce au contact cu el prin rasa , obiceiuri , comportament , colorit , etc. prin admirarea animalutului cei din jur socializeaza cu stapanii si asfel si injgheaba o armonie de sentimente intre ei ajungandu-se si la prietenie , uneori foarte trainica . in cazul meu , catelul vecinilor e ca si al meu . dupa ce pisica mea RITA a murit , dupa 21 de ani in casa mea , nu am putul sa-mi iau alt animal . dar il am pe OBAMA . acest lucru a generat o prietenie F PUTERNICA intre mine , sotia mea si vecini . cand il scot afara toti care trec pe langa scara mea au un cuvant sa-i spuna lui OBAMEL . ( MAI SUNT SI CAZURI INVERSE) ...SI SINGURA PROBLEMA ESTE CA OBAMA TE LATRA IN SPATELE TAU .Nu MUSCA , LATRAM .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu