Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 iunie 2019

GAITAAaaa, AM SCOS UN PUI....



Era o dimineata frumoasa de inceput de vara,  cu un cer de o frumusete rara ,  fara pic de nor si un soare iubitor ce-si arunca razele blande peste casa si curtea mea.Eram cu un spilhosen ( Pantalonași cu bretele pentru copii) , un tricoas si in picioare cu sandalute. Ma simteam foarte bine si alergam in toata curtea plina de verdeata si flori . Aveam aproape 3 ani.Eram acasa cu GAITA .Asa ii spuneam eu surorii mamei mele AGLAIA ,  cu toate ca am vorbit repede si corect de pe la 1 an si 3 luni.Ai mei erau plecati . Taticul la servici cu locomotiva lui ,  iar mamica la tara la bunici , sa-i ajute la treburi , asa ca faceam cam ce  pofteam . In acea dimineata GAITA daduse jos de pe cuibar o closca cu puisorii ei.Erau langa o magazie ce mi se parea imensa , unde ai mei tineau lemne , scule si altele trebuitoare casei.Closca era infoiata toata incercand sa-si apere puisorii de neaveniti dar era cuminte , nu ciupea . M-am apropiat usor de familia ei si am luat un puf galben in mana . L-am pus in palma si ma uitam la el curios. Closca doar "caraia" parca prevestind ceva rau . Si atunci se nascu o idee in capsorul meu...Fugi cu puisorul in mana in cerdac unde intr-un colt ramasese cuibarul clostei. Am pus puiul in cuibar si m-am asezat pe el.....GAITA era prin casa si deretica oarece . Intr-un tarziu am strgat tare de tot :
GAITAAAA , VINA SA VEZI CA EU AM SCOS UN PUI...
Saraca GAITA a venit intr-un suflet si a vazut dracia . M-a apucat de bretele in sus, mi-a tras si vreo doua la fund si a zis ca ma spune mamei.Am bazait un pic si usor , usor m-am strecurat din cerdac in curte si topaind de pe un picior pe altul cantam << GAITA , AM SCOS UN PUI>>…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu