Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 aprilie 2020

E TIGANIE

TRAIM PASTELE TIGANILOR am spus bine : al tiganilor . nu poti intelege cum o multime de oameni inteleg si se conformeaza situatiei actuale si numai CATIVA ZECI DE ZEVZECI isi bat joc de eforturile celorlalti . E TIGANIE . si nu sunt dintre cei ce fac DISCRIMINARE . am avut ocazia in viata mea sa cunosc tigani , ca asa se numeau pe atunci , care meritau respectul meu si al altora . dar ce se intampla acum e strigator la cer . politia vorbeste de vorbe si nu de masurile care le ia . "CA'N FILME ..." . DA , este ca in filmele americane . CARMEN DAN si seful POLITIEI dau explicatii , cica DREPTURILE OMULUI , LEGISLATIE si etc . DAR DREPTURILE MELE UNDE SUNT ? << SUNT CETATEAN EUROPEAN SI AM DREPTURI ! CER CELOR VIZATI SA IA MASURILE CE SE IMPUN ! IN STARE DE NECESITATE NU SE POATE DA O ORDONANTA MILITARA CARE SA DUCA LA POTOLIREA ACESTOR EERBEDEI ? daca as pune EU mana pe bici ati auzi ce patesc . AHA.....cam asa stau lucrurile in tara asta unde "TOTUL SE POATE" ( la americani : TOTUL ESTE POSIBIL , la noi TOTUL SE POATE ) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu