Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 septembrie 2019

SUFLETE INDIFERENTE

AMARACIUNE IN SUFLET
doar pentru 20 de lei
atat va costa
EU NU MAI SUNT DISPONIBIL AICI PENTRU VOI
in septembrie am implinit o varsta . cu aceasta ocazie FECEBOOK a initiat o strangere de fonduri . nu pentru mine ci pentru cateva unitati medicale care se ocupa de copiii cu cancer . am admis sa particip , mai ales ca actiunea era legata de ziua mea de nastere . am ales din lista un spitale care se ocupa de copiii cu cancer si are si centru de cercetare .e adevarat ca lista nu cuprindea si unitati romanesti ,era stabilita de FB , dar asta este important ? oricine din prietenii mei putea dona minim 20 de lei ( o avere ) .actiunea a durat de la inceputul lui septembrie si pana pe 20 . au existat si cateva interventii de amintire a actiunii . timpul a trecut si am vazut finalul :
- SUMA STRANSA PRIN DONATII : 20 DE LEI...exact cat am donat EU.....
DE AICI VINE AMARACIUNEA MEA....LA CEI ~ 1000 DE PERIETENI VIRTUALI SA NU PARTICIPE LA DONATIE...
...DA , NI-MENI....infiorator de real......
ce poti face azi cu 20 de lei ?
nu donez pentru copiii ?
nu donez pentru studiul cancerului ?
mi-am aruncat ochii pe lista de prieteni . pe unii ii cunosc si in mod real.
AM RAMAS PROFUND DEZAMAGIT . poate acum nu sunt chiar coerent in ceea ce expun . dar mi-am dat seama de VOI:
- egoisti
-egocentrici
-oameni cu IDEI Marete
-zgarciti
-indiferenti
-demagogi
-perversi in afirmatii
-cu lipsa de educatie
-fara cei 7 ani de acasa
-oameni de care este numai vorba
-nepasatori fata de necazurile altora....
SI CATE ALTE CUVINTE GRELE AS PUTEA SA MAI SPUN....
toate astea ma fac sa va spun ca nu va mai recunosc ca prieteni , fie si virtuali . NU AM NEVOIE DE APRECIERILE VOASTRE . asa ca fara imi place si lik din partea voastra .si eu voi face la fel . voi posta numai pentru mine , pentru sufletul meu , sa pot zice : uite , sunt si pe FB .nu ca duc lipsa de prezenta pe NET ( sit-euri (ale mele sau ale altora - ex:youtube, bloguri ).
fara aprecieri sau mai repede <<BLOCARE>> .v-am mai spus eu lucrul asta .
ACUM IMI AJUNGE ! ! ! FIECARE CU ALE LUI SI CUM IL DUCE CAPUL , NU-MI IAU LA REVEDERE CA NU MERITATI......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu